fredag 28. august 2009

Vigdis Venneløs

søker Viggo Venneløs for turer i skog og mark.
Ta kontakt via brevdue eller flaskepost i nidelven avd. solsiden.
bill.mrk tilbake-til-steinalderen.


Thats right. I have lost my phone YET AGAIN.
Om jeg har mistet, blitt frastjålet eller om det rett og slett er karma som har tatt fra meg alt kontakt med omverden er uvisst. Men mobil er og blir borte.

Hadde en herlig og svett dag i går på leting etter mr.contact:

1. Bibiloteket - no luck
2. Feller-service på drag - no luck
3. Team Trafikk - "Vi har seinnt aill tengan tell hittegodset på pollittihuuuse, sjø. Må gå dit å leit sjø!"
4. Pollitti-huse, sjø - Close, but no cigar.
5. Rema 1000 - Nadas.

Marianne stikker til Røros i helga. dvs at jeg hverken har mobil eller nett i helga og blir nødt til å bruke fantasien når det kommer til å kontakte folk og fe. Spesielt fe.
Jeg kryper til korset og stikker ned på Clas Ohlson og kjøper en murstein-nokia rett etter ex.phil. Good ol' Nokia med lommelykt og rapid roll. Joda, I am a woman of action! This lonley mightmare must end! Og hvis alt går til faens er dere alle invitert til å komme til Kåken anytime. I will be there.
Helt til slutt. Artig bilde som jeg dedikerer til fruen:

HeheheheheHILLBILLYhehehehe

Ingen kommentarer: