mandag 31. august 2009

hear ye hear ye



Her en dag tok jeg buss hjem fra skolen. Det var få mennesker og god på bussen, så god plass at alle hadde en to-seters hver og de nye som kom på fikk nye samme luksusen. Men det var noe anderledes med denne bussturen. Fordi, med tanke på hvor få mennesker det var på bussen så hadde oppsiktvekkende mange av dem noe ved seg. I kursiv tilogmed. På denne bussen var det nemlig:

en dame med ekstreme ticks/tourettes
en shemale/manwoman/kvinnemann

og helt til slutt- selveste krona på kransekaka:

en dverg.

og igjen, til tross for at det var sitteplasser til gudoghvermannsen, så satt dvergen seg sammen med meg. Jeg ble nesten litt stolt og tenkte "nå har jeg opplevd Sveinungs verste mareritt".

Nå kjenner jeg på meg at dette innlegget ble en smule umoralsk og jeg vil bare si sånn helt til slutt før jeg legger ut noen fancy bilder:
Jeg liker dverger, shemales og ticks.




2 kommentarer:

Anonym sa...

"I dag er jeg trist. i dag vil jeg gråte!"
*siterer radioen helt usaklig, for jeg er ikke trist. jeg ler godt av bloggen din:P*

Eline sa...

Greit det, skal aldri sette meg sammen med deg på bussen mer tenk!

Hihi, neida. Jeg savner å busse til Dragvoll med deg:)