mandag 18. mai 2009

[pronounced: åt'ti]

Heihei, og gratulerer med dagen. 17.mai er overstått med pomp og prakt og en sliten kropp etter den 16. Jeg sier bare: DJ Kaspa - Kjør på. Timevis med dansing i nesten euforisk tilstand og evigvarende blitzlys er jo dømt til å bli en suksess. Jeg er herved fan.

Nå er den 18. begynt med et brak og Marianne, Ingvild og Astrid har allerede hatt første eksamen. Min er på onsdag, og jeg leser fortsatt. Men, jeg har bestemt meg ikke å klage, fordi det er uansett ikkeno' gøy. Jeg vil heller snakke om buss nummer 80.
Buss nummer 80 - Arbeiderbussen.
Bussen som bare går tidlig på morran og rett før middagstid. Bussen for the working class hero, sånn som meg og deg og han der som jobber på bunnpris neri høgget. Det som er så digg med denne bussen er at den går fra Presthus (mitt stopp) til NTNU Dragvoll (min skole). Altså: Ingen skifte av buss! Hurramegrundt og en liten trall. Da slipper man strindheim, og det er fint fordi jeg hater strindheim. Lukta fra en sjokoladefabrikk har aldri lukta så stygt.

Dette slipper vi forøvrig til neste år. Fordi JA, tre timer etter visning fikk vi leiligheta.
Vi har valgt å kalle den "kåken 5", etterfølger av "Kåken 4".

Hey ho an' a bottle of rum.

Ingen kommentarer: