onsdag 20. mai 2009

1up

"og forresten så må NRK ha egenproduserte program"

Jeg elsker når man glemmer noe, og må bare døtte det inn på en ledig plass på eksamensarket.
Men nå er ihvertfall én eksamenskvise klemt. En igjen, men det er bare en sånn grei en. Skal la den modnes en dag før jeg setter i gang arbeidet.

I dag har jeg fri, og skal benytte dagen min til slabbendafferier og en hel tub med Ben & Jerry-is typ: Chunky Brownie Explosion Delight. Er vel ikke akkurat det den heter, men ihvertfall noe i samme gate. (og jeg får vann i munnen læll) Også skal jeg minnes mine glansdager som kreativ. Alle titusener av pensumsider har fått meg til å glemme hvor ekstremt flink jeg er i alt. Det var derfor jeg fant ut at jeg skulle stikke innom min gamle DeviantArt-side og minnes mine fordums tider som hobby-fotograf. Bildene er ikke half-bad, og det var derfor jeg tenkte at jeg skulle slenge noen ut her slik at de blir sett, verdsatt og husket for evig.
So, go ahead and appreciate me:
" The Famous"
"Sigarillos"


"Mr.Egg"


"Doodles"

"Desperate Housewife"

"It's Catch Electric!"

"Budweiser"

"Air France"

"A day in the life"
Wham bam thank you mam!

Ingen kommentarer: