onsdag 29. april 2009

Bilde Extravaganza!

Det er seint på kvelden, jeg surfer på nettet og kom over denne setningen:

"Jeg har da vitterlig ikke glemt bloggen min, bare bedrevet uaktsom forsømmelse"

Så jeg stjal den. Tyv som jeg er.
Sannheten er at det er altfor fint vær til å sitte inne med en datamaskin. Det er som gamle damer ville sagt "Det e nesten for galt å ikke være ute i det hær været!". Jeg kunne ikke vært mer enig. Eksamenstida er helt uenig. Eksamenstida, som vi alle er så smertefullt inni just nu, vil at man skal sitte inne i klamme rom, med klamme bøker og klamme, stressa studenter. For å være ærlig er det ikke helt my cup of tea, og jeg foretrekker mye heller å ligge i gresset å strekke på liv og lemmer. Jeg er sikker på at mang en erfaren student vil kunne fortelle meg at våren er en forræderisk venn, som får deg til å forsømme alle skoleplikter og heller vie ditt liv til sol og musikk. Til mitt forsvar vil jeg si: Man har da lært seg å multi-taske!
Eksempel: Ta med bøkerne ut i sola! Tjohei som det går!

Så joda. Sommer i april. Fett nok. Jeg har konstantert at jeg er våryr, da jeg nettopp har sett filmen Step Up, og hadde en ekstremt hard time med å holde tilbake de syvhundreogseksti fjortis-knisene som boblet opp i magan. Å være 20 år er tydeligvis ikke synonymt med å være moden. Hurra for meg.

Og som en avslutning på dette innlegget skal jeg legge inn en liten BILDE EXTRAVAGANZA, som er et så extravagant uttrykk at jeg i skrivende øyeblikk valgte å bruke det som tittel. Fancy, aiiiit! (Takk til Marianne, du vet det ikke enda, men jeg har lånt dine bilder)


Her ser vi tre snasne mennesker på Pair-a-Dice (populært kalt dinern)


Flere snasne mennesker på dinern!
Hygge på Marinen en lørdags formiddag.
Marianne og Astrid presenterer: Hygge.
Snasen headliner.

1 kommentar:

MJ sa...

tyv. dr phil sir at mutitasking ikke finnes, den ene tingen er bare en avledning av den andre. but fuck det, sol er fett.