lørdag 25. april 2009

Jeg er solbrent.

I nord-norge sist uke har det vært snøstørm. Folk har satt seg fast på fjellet og helikoptre har ikke hatt mulighet til å søke. Det snødde og det snødde. Nå regner det. Det er altså et dritvær.
I nord-norge altså.

Ikke i Trondheim, hvor jeg er.
Jeg er nemlig i skrivende øyeblikk solbrent. En dag med grillings i sola, og jeg har blitt brennmerket. Og lykkelig for det. 

I skrivende øyeblikk er jeg også atter en gang barnevakt med Marianne. MJ har nettopp ledd så hardt av Absolutely Faboulus at hun holdt på å kveles. Vi har brus, potetgull, ferdigpizza og en TV på 54684637 tommer som just nu sender Oceans Thirteen.

Rock on.

1 kommentar:

Hannemor sa...

Æ e åsså solbrent! Hihi!

Må ikke du slutte å blogge nu, eneste måten æ holder mæ oppdatert på jo :)

Klem klem