torsdag 12. mars 2009

LØGNHALSEN

Det er torsdags kveld. Det er nesten begynnelsen på helga, tenk det! Og begynnelsen på helga starta fryktelig fint. Jeg har nemlig stora-syrran på besøk, Maria. Skal sies at hun fikk en pangstart på Trondheim-tripen sin med en storbrann i en by-gård. På bussturen forbi brannstedet var det to stykker på bussen som ble skikkelig gira over å høre sirener og over å se ambulanser, politibiler og brannbiler. Det var, ikke vanskelig å tenke seg, en to år gammel gutt med sirene-fetish og Maria. Haha!

Anywhoo: Når jeg var liten så fortalte Maria meg at jeg var adoptert. Hun har også fortalt meg at hun i en lang stund har vært bombesikker på at jeg var adoptert siden vi var så forskjellig. Vi er forskjellig. Hun går medisin, jeg går medievitenskap. Jeg gikk et år på mote & design på fhs etter vgs, hun gikk et år romfysikk på universitetet. Needless to say again: Vi er skikkelig forskjellige, men likevel, dette er et slektskap man ikke klarer å sno seg unna. Sjekk bare selv:



Konklusjon: Maria var en løgnhals når hun var yngre.
(hun fortalte meg også at grunnen til at jeg heter Heidi og ikke har noe mellomnavn var fordi bokstaver er skikkelig dyrt, og at mamma og pappa ikke hadde råd til noe mer)

Men ja, vi koser oss glugg ihjæl. <3

2 kommentarer:

MJ sa...

busted! men det er bra dokk kose dokk på rommet mitt. mitt rom altså, min tapet, eg ser det eg, på bilde tatt med min mac. joda. neida, eg er ikke eiegod, bare en liten skrythals.

Kandidatnummer 4 og 7 sa...

*flirer*
dokker e no bra lik!:) håpe vi til sommeren fikse redesignideen vår! kordan går d me t-skjorte ideen din? ;)

klem, Kristina