lørdag 7. mars 2009

Dating på skating

Det er lørdag, nærmere bestemt klokka 12.54 en lørdags formiddag og jeg har vært våken i over 5 timer allerede. Thats right! Jeg stod opp klokka 07:30 på en lørdag av egen fri vilje. 
Grunnen til dette er noe jeg vil kalle:

Forsøk nr. 346 på å finne et talent.

Talentet i dag var skøyter. 
Så derfor troppet jeg og Malin stolt opp til Dalgård Ishall (etter langt om lenge, og lengre en langt) for å se om kanskje Malin var den nye Malin Koss, eller jeg var den nye Sonja Henie. 
Heidi Shampoo Mathiassen, muligens? 
Viser seg at skøyter er langt fra et talent, men heller en veldig morsom lørdagsaktvitet for kjernesunne ungdommer (haha). Ishallen var full av barn i full fart og uten dødsangst, dog med hjelm. Noe Malin og jeg ikke hadde, og derfor hadde vi naturlig nok et snev av dødsangst når vi svingte oss i isdansen.
Men, selv om talentet ikke viste seg, så kan jeg ikke si at det ikke kom noe konstruktivt ut av turen heller. Vi kom nemlig fram til at hvis du vil ha en småkjekk småbarnsfar, så er ishallen en lørdags formiddag virkelig the way to go.
Vi skal dra flere ganger. Ikke for å sjekke aktive fedre, men fordi det var skikkelig gøy! Anbefales.

Ikke bare var det gøy i ishallen, men det var et evig langt eventyr å komme seg dit. 
Noen stikkord som beskriver vår strabasiøse ferd er:

- Mister Piss-der. (eldgammel mann med headphones som pissa i snarveien)
- General Bang (Finnes en gate som heter det. Fakta faen.)
- Jødiske julesanger, som av en eller annen grunn sneik seg inn i hjernebarken
- Elendige forsøk på å synge Rihanna-sangen "Distuuurbia! lala...?"
- "Nittan?! Æ ska tell sjuuukhuse' æ sjø!"

Aiiiight. Nå skal jeg snart hjem å vaske klær. Enda en post på min oh-so-productive day. ^

1 kommentar:

Anonym sa...

:D:D:D
Husk at den gamle mannen var trendy;)
Også glemmer du dama på butikken.
-Duh, vi har hørt at det e en isbane her..eh
-*drit sur* Dokker har det ja? Det har æ og...