fredag 16. januar 2009

Og som det også heter: Jacob Creutzfeld disease.

Foreleseren min snakker like fort som Speedy Gonzales løper. På gebrokkent norsk.
Det er deilig.
I dag snakket han fort og uforståelig om kugalskap. Hvordan en mann klarer å flette kugalskap inn mediesosiologi er meg et mysterium, men det går ann. I aller høyeste grad. Så da vet du det.

I dag har jeg lånt en bok. Prøvde å lese bok. Gikk og booka brilletime.
Også har jeg sett på at Marianne har fått en fresh haircut, noe som selvfølgelig fikk meg til å ville gjøre noe fryktelig radikalt med utseendet mitt. Men jeg holder megselv i tøylene for now, og trøster meg med at jeg har kjøpt et crazy skinn-skjørt. Hvorfor jeg skriver dette er meg også et mysterium.

Etter å ha lest utallige blogger, har jeg kommet fram til at de morsomste bloggene er de som skriver om tema. Så det skal jeg begynne med. Et steg videre i min søken etter the ultimate coolness.

Første tema:

Hudpleie.

HAHA! Nei. Okei. Focus.
(...)
Nå ble jeg plutselig helt blank, så jeg driter i tema-skriving. The Ultimate Coolness får komme en annen dag.

2 kommentarer:

Eline sa...

Aldri undervurder kugalskap!

Heidi the lady sa...

NEI! Fordi det er et veldig relevant tema. Vi undervurderer det fordi MEDIA HAR MAKT.