søndag 11. januar 2009

Jeg vurderer anskaffelse av stamkort.

Joda, fordi her sitter jeg igjen. Alene og urban på Choco Boco, med en kopp kaffe, Mac'en og en liten bit toblerone. Så derfor, hvis et stamkundekort gir for eksempel hver 6. kaffe gratis, så syns jeg det faktisk vil være en god invistering. Og når jeg først snakker om stamkort, kan jeg nevne at jeg har mista mitt kjære brukbar-kompiskort. Ille tap, siden dette lille kortet gir meg billig pils. Men, ingen tårer til spille, fordi det viser seg at vi har vist oss såpass på pair-a-dice at vi får kompils uansett -kort eller ei. STOR seier! Satser jo selfølgelig på at det er fordi vi er så jævla kule hele gjengen.

Så ja. Jeg er i tilbake i Trondheim. Og tiden har hittil blitt brukt til å henge med The Anger Management Crew. Altså gutta fra fhs, som har starta band, og som spiller inn plate. Veldig hyggelig. Pils har blitt konsumert. 
Her kan jeg slenge inn en liten heads up til mamma:
Du veit Grans BARE som vi drakk i jula? Jepp, den er ikke en lavkalori-øl. Jeg begyte nemlig å le og peke når jeg så at gutta drakk det og sa "LAVKALORI-ØL? E dokker pingle eller?". Viser seg at den er like full av kalori som andre øl-typer, the thing is at den er billigere.
Bare sånn at du veit det, liksom.

I tillegg til å henge med folk, har jeg øvd meg på å være kone-emne. Jeg har nemlig rydda det veldig rotete badet, kjøpt inn luksusvarer (eller nødvendigheter for andre) som hvitost, godt nybakt brød (fordi man baker nemlig ikke lengre, man KJØPER) og egg (hurraaa!)

Ellers kan jeg fortelle at jeg har atter en gang fått besøk av Hr. Hoven Mandel Selv, og har tenkt til å sette meg ned med Hoven Mandel, og fortelle at han har liten tid igjen å leve. Jeg har planlagt å ansette en hitman/doktor til å nip him in the but og fjerne vedkommende for alltid. 
Det blir fint. Planlegger en liten sermoni. Inntil det skjer håper jeg at Hoven Mandel tar seg sammen, og slanker seg. Minimerer seg. Whatever.

Nå kom Marianne, hun har med brownies og en beskjed om at jeg har satt meg på den MINST komfortable plassen i hele kafeen. Takk skar'u faenmeg ha! <3

3 kommentarer:

MJ sa...

takk til heidi som ikke fortalte meg om Mr Hoven Mandel før etter at vi hadde byttet skje til kaka om enannen, takk takk heidi. <3

Anonym sa...

Snart kjem eg, og da skal vi twiste.
Også ska jeg og Marianne lage en liste:)
(det rimer).
Vi skal lage en liste av ti ting vi ska gjennomføre før våren kommer:D

Heidi the lady sa...

Haha! Sorry Marianne, jeg glemmer selv hvor smittsom jeg kan være til tider.
og Malin: Liste? HELL YEAH! :D