onsdag 28. januar 2009

Midlertidig hjernestans.

Her måtte jeg bare se meg nødt til å slette mitt semi-engasjerte, dog fryktelig PR-kåte innlegg om sytepaven Ari Behn og hans påstander om at Erlend Loe er et furubord. Makan til tull fra Ari Behn, og makan til tulle-innlegg som ble skrevet av meg om tema. (Dette er en bieffekt som kan komme etter å ha tilbrakt for mye tid på juniversityen)

 Jeg beklager på det sterkeste, og håper at en helt meningsløs stripe fra nilsen og viktor vil gjøre det godt igjen:


1 kommentar:

Eir! sa...

HAHA! Ari er nok norges mest hårsåre menneske. Etter å ha lest det opprinnelige innlegget så ventet jeg litt på overskriften "Ari fyrer løs mot trondheimsstudent" med forsvars kommentar fra deg " Jeg ville egentlig bare komme i media" Heidi turbofisk studerer media i trondheim, 28.1.09 kunne man lese på bloggen hennes kraftige meninger om Ari, etter trusselstelefon fra forfatteren måtte hun fjerne innlegget.. bla bla bla.. HAHA. Uff. nei nå har jeg det litt for gøy med fantasien min!