mandag 17. november 2008

Morragretten hele dagen

Ja, det kan skje. Nå er klokka fem, jeg sitter på Dragvoll, og kjenner at jeg fortsatt er morragretten. Eller bare gretten. Men siden det er grumpyness fra morgenstunden så velger jeg å tro at det er morgengrettenhet.

Det er kanske ironisk at jeg ble morragretten akkurat i dag. (jada, i know you people out there som nå tenker: "Heidi, du er alltid morragretten". Shut it)
Ironien er fordi i går tenkte jeg på setninga "morgenstund har gull i mund". Og fant ut at jeg var egentlig ganske enig i det utsagnet. Jeg tenkte: Det er egentlig ganske koselig å stå opp tidlig, spise en god frokost, ha god tid og bare kose seg med folk i nærheta.
Så feil kan man altså ta.

Når jeg våkna i morges tenkte jeg "Æ E SYK" og sovna.
også våkna jeg igjen og tenkte : "Ka slags syk skal æ være?" og sovna.
Når jeg da våkna for tredje gang tenkte jeg: "fuck det. Æ e ikke syk, æ e gretten. World, be ware!" Også stod jeg opp og dro på skolen.

På skolen kjøpte jeg meg en kaffe, møtte Marianne og Malin, fortalte om min grumpyness (som by the way har vært dagens eneste samtale-emne hittil) også gikk det litt over.

Okei. Da bryter vi dagens onde sirkel og starter med et nytt samtale-emne:

Jeg er forelska i Are Kalvø.
Var på samfundsmøte på samfundet på lørdag, og hørte på Are kalvø snakke om politisk satire. Og i løpet av de timene han var der, klare jeg å bygge opp en ganske solid forelskelse. Det er fint.

Skulle ønske blader som Topp og lignenende hadde funnet ut at han var en kjekkas og hadde lagt inn en poster av han. Fordi da ville jeg begynt å kjøpe Topp. Med tanke på at Are er en etablert mann med barn som antageligvis er på min alder, så er det vel større sjanse at det dukker opp en poster av vedkommende i blader som for eksempel KK og Hjemmet. So be it. Noen burde fikse meg en plakat.

Ellers har jeg klipt meg og igjen blitt hekta på Katamari Damacy. Som avslutning på dagens meningsløse babling skal jeg legge ut et bilde som viser min nye hairdo og gjenopptatte avhengighet:




1 kommentar:

VALK sa...

okå. Nais sveis. Eg e misunnelig. Det va bare den derre leopardgreia som va veldig Kikki Sørum :D