mandag 17. november 2008

Medieviteren slår til:

Operasjon Reklame er herved utført.

Ja, jeg har nå for første gang reklamert for bloggen min.
Og det fins ingen bedre plass for reklame enn Facebook.
På facebook reklamerer man for seg selv uansett, så hvorfor ikke slenge med en blogg i tillegg?
Genialt. (ja, fordi det var fult og helt min egen idè, og jeg har aldri før sett noen gjøre noe lignende. Æresord)

Så da hilser jeg alle nye velkommen, og ber ALLE kommentere. Hvis ikke må jeg synke så lavt som å begynne å blogge på facebook. Noe må jeg jo gjøre for å få folk interessert i livet mitt.

Jeg følger min egen trend og avslutter reklameinnlegget med en vits:

"Hva er forskjellen på sand og mensenblod?
- Man kan ikke gurgle sand"

(Vitsen er laget av ingvild. Copyright og cred goes your way)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tar ikke æren for den altså, my work is in translation!