fredag 21. november 2008

70 % COCOA

Jeg velger å tro at soving er oppskrytt.
Søvnrytmen min er i total ubalanse, og den har tydeligvis bestemt seg for å holde seg sånn.

I dag hadde jeg store planer om å få snudd rytmen, har runda Katamari, det vil si én mindre ting å gjøre i stedet for soving, i tillegg til at jeg har vært på pirbadet i utallige timer i dag og trøtta meg litt opp. Gleda meg til å sove når jeg kom hjem, men neida. Ingvild har nemlig introdusert noe jeg liker å kalle "djevelens verk" i livet mitt.
Djevelens verk kommer i mange former. I fjor kom den i form av kabal- Las Vegas style, Sex og Singelliv-boksen o.l, nå har den kommet som det fryktelig vanedannende spillet Dolphin Olympics 2. Her er det snakk om å få en delfin til å hoppe så høyt som mulig, gjøre flest mulige triks, og selvfølgelig få mest mulig poeng. Som alle andre hjernedøde vanedannende spill er det så enkelt at det blir helt dust. Jeg er selvfølgelig hekta. Tok tre sekunder, og her sitter jeg.

Nå skal jeg flytte meg fra sofa til seng. God natt.

...OG til alle dere som har sagt at dere har lest i bloggen, både fans og non-fans. I følge statistikken min; flere ikke-fans enn fans, men dog: kommenter. Jeg vil ikke høre om det på facebook, jeg vil høre om det HER. 

Ingen kommentarer: