torsdag 20. november 2008

Hva gleder vi oss mest til?

Joda.
PIRBADET!

Malin har nemlig fått lov til å bestemme fredagens aktivitet, og hun har bestemt at vi skal til pirbadet å bade. Etterpå har Astrid begynt å legge skumle planer om tog i vannsklia o.l.
Joda, bading er gøy.
Som student uten egentlig noen planer om å nærme seg et svmmebasseng i løpet av semesteret er selvfølgelig mangelen på korrekt "bade-uniform" (som Marianne så fint kaller det) et problem.
Men, som de sier på Barne-TV : "Problem er til for å løses!" 

Digresjon:
Sånn egentlig er jeg uenig i det utsagnet. Det jeg mener er at problem er til
slik at man har en grunn til å syns synd på seg selv. Og når man syns synd på seg selv kan man gjøre ting man egentlig ikke burde, uten dårlig samvittighet. Det er greit fordi man har et problem. Skjønner du?
Digresjon slutt.

Dette problemet er da til for å løses. Kreativ problemløsning! Marianne får låne en badeuniform av Malin, som av en eller annen uforklarlig grunn har to (?!)
Undersøkte litt og fant ut at både jeg og Marianne hadde bikinitopp. Hurra tenkte jeg, og sprang inn på badet for å finne ut hvilken jeg skulle velge; den røde eller den grønne.
Det viste seg fort at ingen av toppene var aktuell, siden de var av den typen og størrelsen som bare ikke egner seg i et basseng hvor det kan være både barn og eldre menn.
Aight, tilbake til scratch. 
Men SÅ fant jeg en ballett-drakt i lycra! Hurra, ballettdrakt av den typen som jeg sjeldent brukte til å danse i. Hvordan den har havnet i Trondheim er meg et mysterium, men hurra. Badeuniform for morgendagen er i boks. Så da blir det bading i en ballettdrakt med lange ermer. knis.

Joda. Det kommer til å bli gøy, det.
Håper for all del at ingvild tar med seg slettetanga.

(åherregud for et irrelevant innlegg)

Ingen kommentarer: