onsdag 8. oktober 2008

Brukbart.

Nå er det på tide at folk begynner å kommentere innlegg.
Noen ganger føles det som om jeg skriver til en vegg. BUHUU.
Bortsett fra Hanne og Lone, flinke kommenterere. Lone kommer med krasse synspunkt med tanke på min studenttilværelse og reklame for byggfag. Til Lone (og pappa, forsåvidt) vil jeg si at jeg har da IKKE råd til pils tre dager i uka. Det er et helt sinnsykt utsagt basert på løgn og fanteri. Fysjda.
Hanne skriver søte meldinger som bare Hanne kan :)

Så JA FOLKENS, MAKE A STATEMENT, lizm. Skriv et hei.

6 kommentarer:

Eline sa...

Heey, jeg kommenterer! I alle fall en gang.
Jeg fikk ikke noe lyd på den filmen i forrige inlegg jeg. Men den var litt morsom som stumfilm og, og fisken var fin, selv om jeg ble litt sjøsyk av kameraføringa di;)

Heidi the lady sa...

haha! I know. Det er ikke akkurat et håndkamera jeg holder :p
Det er ikke lyd på filmen, det er derfor jeg arti-ku-lerer "BRA TA-PET" :)
Du må komme å hilse på fisken en dag :)

Maria sa...

Har du 3 min og 4 sek. til overs?
http://www.youtube.com/watch?v=YI7uaVSLwIU

Eline sa...

Jaa, jeg vil hilse!
Nå er det ikke lenge til vi fester vilt på darbu:)

VALK sa...

Tips:
Skriv om ting som folk blir sint av!
Eller skriv om ting folk blir glad av! Da får du masse kommentara!
Også må du skrive adressa i statusfeltet ditt på andletbokji. Suksess!

Eir! sa...

jeg liker bloggen din. Og fisken. Ble inspirert av den, vil og ha en fisk.. Har de fiskeboller på Nille?