tirsdag 7. oktober 2008

Hei Maria!



Jada! Og med et hakkende webcam så har jeg prøvd å fange essensen av El Bofelleskapo.
Okei, så hva får du se på denne videoen? Vi starter på Marianne sitt rom, hvor vi viser fram den eminente tapeten i hvitt og gull og et lite møte med hr. Gullfisk. Det er forøvrig der Gullfisk står når han skal se på TV. Dette er selvfølgelig fordi Marianne har størst TV og Gullfisk fortjener kun det beste.
Videre fører jeg dere med inn på mitt rom (Det RÅSA rommet), hvor vi kan se limited med veggkunst, men mor og far får ihvertfall se hvor rent og pent det er. (Åhåhåhå, dere skulle sett inni klesskapet. Det er en grunn til at det er lukket, for å si det sånn. hø hø hø) Legg spesielt merke til tapeten og den gigantiske TV'en. Da blir jeg fornøyd. Ingvild sitt rom var stengt denne dagen. Denne videoen er forørvrig dediktert til min kjære søster Maria ("søster Maria" hehe. nonnish) Storesøster Maria, altså. Fordi vi begge gjør narr av Mote.no. :)

Maria og jeg slår forøvrig ofte av en prat. Disse telefonsamtalene skjer som regel når maria skal gå lange strekninger, og kjeder seg. Jeg føler meg fryktelig verdsatt. I går snakket vi lenge sammen, og ler fortsatt av vitsen hun fortalte:

"Æ har fått så sterke jerntabletta at det sir: KLONK! når æ tar dæm..."

Og apropo vitser, så kom jeg på flere av gullfiskvitsene våre!
Når gullfisk blir flytta fra rom til rom, så er vi på fisketur.
Vi tenkte vi skulle kalle han Per, og vi tenkte vi skulle kalle han hans, men så blei vi usikker, fordi det var jo mulig han var utenlandsk!

Helt til slutt vil jeg si at gutter er teite.



1 kommentar:

Anonym sa...

Å så fin dere har det! Så fancye tapeter og diigre tver!
:)