mandag 1. september 2008

FYDDA.

Dette blogginnlegget skriver jeg på trass.
Bare fordi jeg og ingvild har i skrivende øyblikk en diskusjon om blogger. Ingvild har tydeligvis ett problem med blogger og bloggere. Spesielt blogger og bloggere som utleverer seg selv og livet sitt regelmessig. Alle ups and downs, lizzm. Horeblogger, kaller hun det. HOREBLOGGER. Dessuten irriterer hun seg over skrivefeil. Jeg er vel forsåvidt enig, men liker å tro at min blogg har en viss underholdningsverdi utover skadefryd og slike ting.
Skrivefeil kan jeg forresten ikke gjøre noe med. Jeg har ett bittelite tastatur, så at man bommer litt på bokstavene er helt normalt. Jeg kunne jo ha retta skrivefeilene etterpå, men jeg er rett og slett for lat.

Så ja. Blogginnlegg skrevet på trass. Værsågod Ingvild, denne er til deg:

Livet er good. Skolen happy bissniss, bortsett fra den føkkings semesteroppgaven som vi skal skrive, som Eline så godt sa det, kunne likegodt ha vært skrevet på gresk.
og ELLERS. Sosialt er alt bare fryd og gammen. Leiligheta er herlig, the roomies er herlig, og Trondheim er herlig. Jeg har, etter tre kafebesøk blitt stamkunde på brukbar. Som stamkunde på brukbar får man den herliuge fordelen med billigere øl. Det er jo veldig hyggelig. Jeg håper og tror at jeg fikk stamkundekort fordi jeg er så jævla kul. Det kan også muligens ha noe med at alle kjerringene på brukbar har en crush på PG. Ikke vet jeg, men jeg satser på det første.

Nå begynner playboyjentene på TV3, og det ville vært en fryktelig waste av meg å ikke se det, siden jeg har en SVÆR tv. stor TV er grunn nok til å se masse på TV.

Heihei.

Ingen kommentarer: