torsdag 4. september 2008

Rødvin, ritz og ridderost.

Og det var dagens bokstavrim.

Morsomt at jeg nevner rødvin, fordi i følge trønderbuss så er ikke jeg gammel nok til sånt.
Neida, fordi hele TRE ganger nå har jeg blitt spurt om jeg skal ha barnebillett på bussen.

Første gangen:
- Barn eller voksen?
- HØ? Æh, voksen.

Tok det som en liten morsomhet i hverdagen, og prøvde å finne på logiske forklaringer av typen "Æ hjalp jo en barnevogn på bussen" (Noe jeg faktisk gjorde. Flinke meg)

Andre gangen:
Jeg og PG skulle ta bussen, og fleipa med at kanskje jeg fikk barnebillett igjen.
Jeg går på bussen og sier ett barn og en voksen, og tror du FAENIKKE jeg fikk det?!
-Hæ?! æ kødda altså. To voksen. Sorry, altså, trodde du kom til å flire av det.
Men bare for the record, kæm ville vært barnet?
- Æ trur kanskje det hadd blitt hainn me skjægg, shø.

Tredje gangen:
I dag:
-Barn?
-HÆ? nei, voksen.


Neste gang skal jeg bare si barn, og betale halvparten enn det jeg skal. In YO face trønderbuss!
I tillegg til at jeg er gammel nok til å kjøpe sprit. hahaha. I WIN.
Jeg ser visstnok ut som om jeg er 15, men I WIN.

1 kommentar:

Eline sa...

Jeg er meget imponert!
Og her trodde jeg det var spesielt når jeg ble spurt om barnebilett rett før 19årsdagen min. Det skal sies at jeg ble så satt ut at jeg sa "JA! Eh, nei! Jeg mener jo!"
Også glemte jeg å ta biletten min. Jeje. Du vinner:p