lørdag 16. august 2008

IN YOUR FACE!

Okei.
Jada, man har da flyttet til Trondheim siden sist, og trives veldig godt med det. Oppdateringer kommer senere. Jeg har noe mye mer akutuelt og spennende å melde just nu. (Bortsett fra the happy fact at jeg ble 20 år i går, og det var gøy)

HAPPY FACT OF THE DAY:
På vgs gikk jeg ofte å snakka om en serie som brukte å gå på barnetv om en vampyrelefant. Hele greia gikk ut på at vampyrelefanten opplevde masse freaky ting, som viste seg å være mareritt fordi han ikke hadde lukka kista før han sovna.
ALLE lo av meg og sa jeg hadde drømt det. Men det hadde jeg altså IKKE!
Så nå, mine damer og herrer, har jeg æren av å introdusere:

Ernest, Le Vampire!



Og med det vil jeg bare si igjen:
In your facezzz!

Oppdateringer om leilighetslivet, bylivet og livet som student kommer senere.
Jeg må bare få kjøpt en maskin først. En maskin til 2500 kr. Er sikkert en kvalitetsbombe av en maskin, I'm sure.

Ingen kommentarer: