onsdag 6. februar 2008

Rent-a-Tent

www.roskilde-festival.dk

Jeg husker den gangen pappa fortalte meg at han var å sp Bob Marley på Roskilde i 78. I år er det min tur! Hver onsdag blir flere og flere band som skal spille på Roskilde lagt ut, og lista blir bare bedre og bedre. Allerede med band som Chemical Brothers, Radiohead, Clutch og Enter Shikari så er alle heeelt gira!
Campen vår skal hete "Hummer & Kanari (...Yaya)" og vi skal ha det GØY. Det er planen. Dessuten er jeg bombesikker på at været kommer til å være helt fullstendig supert. Ikke noe men, været is gonna be great.
Og ta det med ro, guttene har allerede sagt at jenter må være litt forsiktig. Så det skal vi.

Ellers er det vel egentlig en helt vanlig onsdag på Heimtun. En gjeng har dratt til Drammen. Igjen på rom 111 (Rævje-headquarters) sitter jeg, Hanne, Ole og Espen. Vi hører på musikk og snakker om morsomme opplevelser, spesielt Espen sine, om gærne mødre som vil ha han med seg hjem.

Jeg har vært særdeles effektiv og (if I may say so myself) super-nøye i dag. Okei, effektivitenen ble en smule hemmet av min perfeksjonisme, og resulterte i at jeg må jobbe litt på kveldstid i dag, men once again, det er bra, og t-skjorta kommer forhåpentligvis til å se veldig bra ut, hvis ikke jeg fucker opp trykkinga. Men det gjør jeg ikke. (jinx jinx jinx)

Såe, ja. Til middag hadde vi lasagne og i morra skal vi på utdanningsmessa.

Tjohei!

Ingen kommentarer: