fredag 1. februar 2008

Når Game viser Over.

[please dont let me be misunderstood - The Animals]

YESS! Ukeslutt! Fredag, lørdag og søndag fri til egen disposisjon. Helg er gøy!
I morgen skal jeg bruke fribilletten min på EnergiMølla. Fordi da skal jeg se på en perkusjonist som visstnok er veldig flink, og som har spilt sammen med Nils Petter Molvær. Eller skulle Nils Petter Molvær spille sammen med henne nå? Husker ikke, men det sies å være bra, så hvorfor ikke?

Denne uka har vi jobbet med trykk på skolen. Det er right down my alley, og jeg storkoser meg. Har omtrent en million ideer hver dag, som jeg aldri får fullført skikkelig. Det fører til jobbing på kveldstid, med det er jo faktisk veldig positivt. Så hvorfor klager jeg? Jeg klager ikke. Hva er det jeg snakker om? Hæ?
Anypoo. Denne uka har jeg også vært så flink at jeg har tatt med meg kamera på klasserommet. Så nå har jeg flust med bilder fra "den kreative bule". Heh. Og de kommer HER:


- kanskje muligens en grunn til at klasserommet har vært litt rotete i det siste?


- Huskværna mi! A friend in need, a friend in deed. Jeg liker symaskinen min. Den er fin og gjør som jeg sier. Som regel.


- Klasserommet. Full av flittige elever. Et rom man virkelig ikke skal gå barfot i, for å si det sånn.



- Le Klipperom! Litt ufokusert, og bare bilde av halve rommet. Men her får vi ihevertfall se Johanne i full jobb med trykking.



- MIN pult. Hvor fremtid i nord alltid er sterkt representert.


- Ett av mine første trykk. Syns det blei fint jeg :)


Og med det sier jeg takk for meg. Fordi jeg skal nemlig styre lyset på morgendagens Heimtun-kveld, så jeg tror nesten jeg må løpe ned i gymsalen å hjelpe til med rigging.

HAVE A GOOD ONE!

Ingen kommentarer: