lørdag 9. februar 2008

"The Hug"

Vinterfestival. Et evig spetakkel. Peisestua er gjort om til øvingslokale, og bare for å ha det klart, så er ikke peisestua lydisolert på noen som helst måte.
Under vinterfestivalen viser hovedgruppene fram det de har jobbet med eller føler for å vise fram. Foto har vist fram bilder, hviket innehold mye aktfotografi (NAKNE FOLK), vi har vist fram t-skjorter (jeg er meget fornøyd med min, by the way) kreativ skriving har lese-kafé, kunst og bilde har utstilling, drama har hatt visning, rock og metal skal ha konsert, og sist men ikke minst, så har film hatt filmvisning. Og det fører oss til forklaringen på dagens innlegg "The Hug".

"The Hug" var nemlig tittelen på PG og Espens film. Filmen var en mockumentary, altså en dokumentar som tar opp et tema som ikke nødvendigvis er ekte/sant.
Jeg hadde fått høre på forhånd at jeg kom til å kjenne meg igjen i filmen, men jeg tenkte liksom ikke så mye mer på det. Filmen handlet om "the Hug", som gutter får når jenter av en eller annen uforståelig grunn slår opp eller blir lei av en gutt (ogsåvidere). Når en gutt får "the Hug", så er det rett ut. Og visstnok en veldig traumatisk og dramatisk hendelse. Når en jente gir "The Hug", så viser hun visstnok kvinnens kalde side, og er i en slags transe i hendelsesøyeblikket.

Etter å ha sett denne filmen, så kommer PG bort og sier "nåh? Kjente du dæ igjen?"
Jaaa, på en måte gjorde jeg vel det. Det viser seg da at på begynnelsen av skoleåret, når PG og jeg styrte, og jeg ikke "gidda mer", så skreiv PG en stil/tekst om "The Hug", som jeg hadde gitt han. Filmen var altså inspirert av meg, og min kjølige kvinnelige natur. Jeg er så STOLT!

På slutten av rulleteksten stod det:
Inspirert av: You know who you are.

heheheh

Nå skal jeg på butikken.

Ingen kommentarer: