søndag 2. desember 2007

1. Søndag i Advent

Yeee! Jula har begynt. Jeg har åpnet hele TO luker i kalenderen min, kalenderen jeg fikk av mamma, som er av typen PONDUS. Hun er så søt, altså.

Snakka med Maria i overigår, en samtale som fikk meg til å føle meg ganske så dum.
Den gikk omtrent slik:

Heidi:" Æ har fått kalender av ho mamma! En PONDUSkalender, hihi!"
Maria:" Æ fikk ikke kalender, men æ fikk ett stetoskop"
Heidi:" Oi! Et stetoskop! Da kan du sjekke om du har flisate hår!"
Maria:" Flisate hår? Tror kanskje du tenke på ett MIKROskop"
Heidi:" Haha, ja, sorry. E det sånn man ser på månen med...?"
Maria:" Heidi... Du kødde."
Heidi:" ... Nei. ÅÅÅÅJA! ET STETOSKOP! En sånn legegreie. Æ visste det! æ har nettopp stått opp. Sorry. heh"

Hehe. Ja, man skjønner liksom hvem som ble medisinstudent, og hvem som går folkehøgskole.

Og når vi snakker om det! Skjørtet mitt er ferdig! Finito! Veeeeldig klassiskt og pent skjørt. ... Og det plager meg. Den veldig streite læreren vi har nå syns det er utolig vakkert og klassisk og hurra. JEG vil ha store hvite knapper og bukseseler på det. En touch av Heidi, liksom. Er ikke no vits å være steintøff designer når man designer "klassiskt og vakkert". Jæ blir kvalm. Altså: KNAPPER. YE. da blir det bra.

Ellers har vi hatt en hel bunch med photoshoots, og det er blitt tatt shitloads med bilder som mamma og pappa skal få se :)
i dag tok vi f.eks "60-talls husmor"-bilder som ble ganske kule. Ellers har vi tatt the lady is a vamp. Noen bilder som fikk meg til å føle meg så tjukk at jeg dro på en laaaang joggetur. Jeg er fortsatt støl. Støl etter i går også egentlig, fordi jeg trente litt da og. Men bare litt, for hvis ikke hadde jeg kommet for seint til å pynte juletreet. Ja, vi har fått juletre, og på onsdag begynner vi å se den gamle Narnia-serien etter kveldsmat.






Enjoy. Nesten uredigert. En av de er bare tull. Gjett hvilket. HEHE.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AW, jeg savner og misunner deg! Bra håndlag med kosten har du òg.

Whoop!

MJ sa...

eg veit kossen bilde det er som er fanteri. men kem du fikk til å steppe inn for deg i bildet nr 2? det ser sånn ut som deg at det er skummelt.