fredag 16. november 2007

Når hvitt blir til lilla.

HEI!
Guess what? Roomien min har webcam! Og den får jeg lov til å bruke så mye jeg vil. Endelig har MIN fjortissperiode med en milliard webcambilder av megselv på dataen blitt oppfylt! YESS. Vi hadde ikke sånn når jeg var 14, så nå, når jeg endelig har sjansen, har jeg allerede tatt en god del bilder med trutmunn og nesten helt samme posisjon. Det er kjempegøy!

En annen ting som er positivt med dette kameraet, er at det er enkelt å dokumente forandringer som skjer med f.eks håret mitt. Som for eksempel the other day, når jeg skulle farge det hvitt. Det ble hvitt, joda. Men det ble også litt pastell-lilla. Først freaka jeg litt ut, helt til jeg fant ut at det faktisk var ganske kult. Litt high-tech, liksom. Så for å bare dra denne high-tech/Sci-Fi/Manga-looken min, klipte jeg likesågodt en hardcore lugg. Woo. Det neste er vel at jeg begynner å høre på Scooter og annen tysk kvalitetsmusikk.



WEBCAM BABE



Friends 4 evah! <3

2 kommentarer:

VALK sa...

I luuuuv the picture. Sexyyy

Sissel sa...

Hey! Må ikke kødde med tysk kvalitetsmusikk. ;p