onsdag 24. oktober 2007

Vivienne Westwood

Jepp. Internasjonal uke. Smykkelaging uten lærer og en smule morratrøtt Heidi resulterer i at Ina og jeg sitter i peisestua og "jobber" med en oppgave om designere. Jeg har spist en god kopp med rett-i-kroppen tomatsuppe. Snart skal jeg gå i dusjen og fikse meg litt. Burde egentlig dusja i går, siden jeg var å spilte fotball i gymsalen, men nei. I dusjen var det kø.
Vi vant forresten, Rævje-bataljonen slår til igjen. Heidi, Sigrid, Espen B og Ole, slår til igjen og vinner glatt. Hele finalen endte med straffespark, og JEG scorte vinnermålet.

Jeg må også i dusjen fordi jeg skal være modell for Lovise, og modell for Yvonne under prosjektuka som heter "Skal vi handle?". Lovise vil at jeg skal være enslags hore-greie, og Yvonne vil at jeg skal ligge i en dunge med mobiler.

...Spesielt.

Ingen kommentarer: