tirsdag 23. oktober 2007

Kjære mamma og pappa:

Tusen takk for abonnementet på Framtid i Nord.
Jeg lo høyt når jeg så den i posthylla, med overskrifta: "Lutefisken snart klar".




Dette blir bra vinterlesning. Nok en gang, tusen takk :)





Jeg har lovd mamma noen bilder fra skolen og det som skjer, så jeg tenkte kanskje jeg skulle legge ut noen nå. Sånn at mamma blir glad :)






Ina elsker meg, og jeg elsker ina!

Her ser vi Pui Yeng aka. Poi, Ole (en av heimtuns morsomste) og i bakgrunnen Jo Sigve (også en av heimtuns morsomste)





Her ser vi Jo Sigve og den gærne metal-læreren Peter Kantor under den første heimtunkvelden. Jeg holdt på å le meg ihjel.






den lokale kroa: Hummer & Kanari! <3>



Happy campers på Jønndalsturen. Her ser vi Yvonne (stående), Erik med blå jakke, Sigrid med gul lue, Hanne, Poi, Ina og en jeg tror kanskje er Benedicte.


Men nå er det seint, og hvis jeg skal rekke frokosten i morra, så burde jeg vel egentlig gå å legge meg nå. Håper dette hjalp litt. Skal legge ut flere bilder senere, sånn at mamma får se hva jeg holder på med :)


Natta!

Ingen kommentarer: