torsdag 18. oktober 2007

Lukas Kasha og nattevakt.

Hei igjen!

Det er torsdag, og jeg sitter i den rene og nyvaska hybelen. Synd ikke jeg er nyvaska. Det burde jeg jo egentlig vært, sånn at jeg kunne matchet rommet. Men siden jeg har storvasking på klær, og alle håndklærne mine er til vask, så lar ikke det seg gjøre akkurat nå. Dessuten har jeg sjokomelk i håret.



I går var det konsert med Rock&Metal-gjengen i peisestua. Jeg blir fortsatt like overrasket over hvor utrolig flinke de er til å spille. Og da mener jeg FLINK. Man skulle tro de ikke hadde gjort annet enn å spille musikk hele livet (noe de antageligvis også har gjort). De fleste kan tilogmed synge. Fikk helt sjokk når Jon-Anders plutselig tok mikrofonen og begynte å synge. DET hadde jeg ikke trodd.

Prøvde hardt å få tatt noen kule bilder, men siden jeg var så dum at jeg absolutt skulle begynne å fikle med instillingene, så blei de fleste ikke spesielt bra. Men bare for å vise litt så skal jeg legge ut ett her. Som sagt, ikke spesielt bra bilde, men det er jammen meg på tide å få slengt inn bilder her uansett, så hvorfor ikke nå?




Her ser vi bandet Cannibal Torsk med Tord på vokal/gitar og Oscar på bass/ekstem headbanging.
Metall. Ikke helt min favorittsjanger, men for all del, det er jo show :)


Og imens vi snakker om metall og musikk:
Jeg hadde jo egentlig tenkt til å dra på Timbuktu på lørdag, den planen er nå endra. TO ganger!
Først bestemte jeg meg for å dra på Red Harvest med Benedicte, Geir, Jon-Anders og Per Georg. Jeg tenkte: "Jeg hører jo egentlig ikke på metall, men what the hell, det blir jo sikkert gøy! Dessuten er det billigere enn Timbuktu." Men SÅ så jeg en reklame for MSN music week i Oslo. Hipp hurra! MSN music week er en festival som er fra 18-20.oktober, og som har alt fra hip-hop til punk. På lørdagen er det rock, elektronika og punk- kveld, det er 14 band som spiller og det koster bare 200 for festivalpass. Lukas Kasha, King Midas og China Crisis er hovedattraksjonene og jeg gleder meg som ett lite barn! Dit skal jeg! Hurra. Jeg og Sigrid har allerede bestemt oss for å dra, og nå prøver vi å overtale Ina til å være med.

Det som er ett lite problem her, er at jeg har sagt meg frivillig til å være nattevakt i helga.

Nattevakt vil si at man ikke er på kroa, men er på skolen og passer på at folk er stille når de kommer hjem, og er der hvis det er noen som trenger assistanse. Ehehe.
Skal være det på fredagen, men må skaffe vikar til lørdag. Det burde egentlig ikke være noe problem. Jeg kan jo feks spørre frk. Juvente.



Andre ting?
Jo, Home and Away har blitt en hit. De fleste vet sånn ca. hva som foregår. Martin og Espen B er hardcore fans og har en fast home and away-date hver dag etter middag.

Ingen kommentarer: