onsdag 23. desember 2009

produksjon.

Jeg produserer perle-pynt og blogginnlegg som en arbeidsløs, svaksynt evnukk i jula.
Det er ikke kjedelig for meg, men jeg kan tenke meg at det er litt kjedelig å lese om. Det er derfor jeg har tenkt til å skrive et halvmorsomt innlegg som egentlig ikke krever noen innsats fra min side.
Og det har jeg tenkt til å gjøre ved å skamløst plagiere Elines eksperiment:

1. Gå inn på sol.no
2. Gjengi alle tilnærmelsene på bloggen.

Her håper jeg selvfølgelig at jeg får en flom av sjuke tilnærmelser som oss vanlige folk kan le godt av.

Kaller meg først Heidi - this is what happened:

gutt28_1 sier til Heidi_1 (privat):
Hei :)

Heidi_1 sier til gutt28_1 (privat):
hei

gutt28_1 sier til Heidi_1 (privat):
gjør?

Heidi_1 sier til gutt28_1 (privat):
ingenting. du?

Gutt28_1 sier til Heidi_1 (privat):
Ligger på sofan :) gleder du deg til i morgen?


KJEDELIG. Denne samtalen var det ikkeno futt i. (skulle forresten tro at Heidi var et rykende sexy navn på grunn av en viss Klum, men dog)
Skifter taktikk og logger på som Jente14:

...og VIPS:

gutt_1 sier til Jente14_1 (privat):
cam2cam? :)

Jente14_1 sier til gutt_1 (privat):
hva er det?

gutt_1 sier til Jente14_1 (privat):
Det er når vi snakker med hverandre på webcam :) har du webcam?

RETT PÅ SAK.

Nymann sier til Jente14_1 (privat):
:)

Jente14_1 sier til Nymann (privat):
?

Nymann sier til Jente14_1 (privat):
fra?

Jente14_1 sier til Nymann (privat):
Oslo

Nymann sier til Jente14_1 (privat):
Er fra sandefjord, men kan kanskje ta en tur...

Allright. SCORE!

2 kommentarer:

Rikhart Dillan sa...

haha, ja gutter har ingen sjarm lenger. Husker selv den gang da, brukte ihvertfall 15-30 minutter før jeg spurte om cam:S hoho, om 10 år, går de vel rett til cam :P

Aka: Night of zæh Swollen Table^^,

"if they ever tell my story let them say that I walked with giants. Men rise and fall like the winter wheat, but these names will never die. Let them say I lived in the time of Hector, tamed of horses. Let them say I lived in the time of Achilles."

Åse Kathrin sa...

Åh, fantastisk!!!:)

Kanskje du skulle sjekka ut webcamroulette - eller noe sånt. Ny-motens chatting.