lørdag 19. desember 2009

Den evinnelige kavalkaden

Januar (mononukleose)

- Jeg lærte meg ordet inkubasjonstid
- Jeg lærte at kyssing ikke er ufarlig
- Marianne havna på sykehus i ei uke på grunn av kyssesyken
- Det ble utført en tannbørst- og drikkeglasshygienereform i leiligheta

Februar (Torsdagskronikker)

- Min årlige eksistensielle krise fikk meg til å melde meg på Robinsonekspedisjonen
- Irriterte meg grundig over at noen faktisk tjener penger på at jeg har mensen.
- Hadde en plan om å dra til Berlin
- Kartla forskjellige folks irasjonnelle og rasjonelle frykter

Mars
- Full av ukreative søndager
- Made food fashin. Tjukk ble in og Fedon gikk konkurs.
- Så en mann med kikkert på bussplassen
- fant ut via nøkkelhullet på kvasir at noen søkte på urinsyregikt og turistdiarè

April
- Frydet seg over snøstorm i nord og knallsol i Trondheim
- Ble den stolte eier av en ødelagt balalaika
- Mista flyet på vei hjem på påskeferie. (fiksa for 200 spenn. Fink pike)

Mai
- Eksamensinnspurt
- Dagens sitat den 25.mai var: "Helt til han har slått fitta di gul og blå og kjefta på den for at den ikke kommer når han banke på den"
- Ble rubstep-frelst da vi så DJ Caspa på supa 16.mai
- Deltok i aller høyeste grad på bakgårdsfestivalen med en bag-in-box og godt humør

Juni
- Fikk en anonym leser på bloggen som kommenterte, og dermed også et mysterium å løse. (har enda ikke løst det, men driter også ganske hardt i det)
- Spilte Cluedo for første gang på 38 år.
- Fjernet mandlene og hadde to herlige uker på paragin forte og voltaren.

Juli
- Tok noen sjuke bilder av to svære edderkopper
- Bada i plaskebassenget på hytta
- Jobba på feskefabrikken og tjente schpenn
- Benedicte broke the news om at hun hadde kjøpt prodigybilletter til oss. Glädje!

August
- BURSDAGSMÅNEDEN.
- Tok en buss som hadde en tourettesdame, en shemale og en dverg. Som satte seg ved siden av meg. Sjuk opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme.
- Var på ferie på Kreta, og ble tatt for å stjele en flaske vin.
- drakk mye øl

September
- Det var valg og jeg møtte en utrivelig kommunist.
- Ble med i Radio Revolt
- Var hekta på film-kalkuner med kule postere og sjuke navn
- drakk mye øl

Oktober
- Blei sjekka opp med de særeste sjekketiksene i verden
- hadde Benedicte på besøk!
- Drakk mye øl

November
- Var i Oslo på besøk og på Prodigy-konsert
- Eksamenscrap
- begynte å glede meg til jul
- drakk mye øl

Desember
- Siste eksamen
- Fant ut the hard way at juleøl inneholder 8%
- Heim tell jul tell ho mor
- og for å avslutte sirkelen for året, så ble Marianne lagt inn på sjukehuset igjen. Denne gangen for blindarmbetennelse.


ha en fin mensen, hej!

Ingen kommentarer: