tirsdag 15. desember 2009

Crazy underwear, stuck in a rut.

Vi begynner med det viktigste:

MIN ØNSKELISTE TIL JUL
(2. utgave)

1. Fortsatt linse til kamera
2. Fortsatt biekso
3. Fribilletter/roskildebiletter/festivalbilletter
4. White shampoo - fordi håret mitt er gult, og hvis jeg bleiker det mer så faller det av. Dette kunne jeg egentlig ha kjøpt selv, men jeg er redd for å bli jaget ut av frisørsalongen av en gal homse med kost og saks.
5. Vin - fordi det forlenger livet.


På forhånd takk.

Dessuten vil jeg veldig gjerne nevne at vi (jeg og Maria) har gått til innkjøpt av 10 000 + (no shit sherlock) nabbi-perler! Juleferie på hytta kommer til å bli særs produktiv og ymse dibbedutter kommer til å bli produsert.

Jeg kunne også ha skrevet om dagens shoppingtur, hvor jeg har klart å bruke mer penger på èn dag, enn jeg har i hele høst. Penger på ting, altså. Ikke øl. Men min frykt for å plutselig bli en mote og livsstils-blogg med 59739 faste lesere, gjør at jeg holder kjeft, og heller snakker om:

Suppe.

Urban Dictionary sier blandt annet dette om suppe:


1.soup130 up, 77 down love it hate it

A liquid food that usually has meats (chicken, turkey, etc), noodles, vegetables, herbs etc. Different kinds inclde Minestrone, Clam Chowder (comes in Manhattan, New England, and Rhode Island form), and tomato.
Soup is bomb sauce jigga.


2.soup149 up, 130 down love it hate it

Pot, marijuana, weed, cannibas.
I'm gonna grab some beer and soup and get shitfaced.
Hvis du ikke visste det fra før, så er altså soup det egelske ordet for suppe. Kan ikke stole på mine lesere, vettu. Må søle inn informasjon med skje. Ironisk nok også det man bruker når man spiser suppe. evt. drikker.

Maria lager suppe av typen grønnsak. Hun informerer om at det kanskje ikke lengre er suppe, men mer lik retten lapskaus. Men det kan vi snakke om i et annet blogginnlegg.

Og for å avslutte dette innlegget med stil, så avslutter jeg med noen velvalgte ord fra Jaa9 og OnklP:

"stikk å blogg litt'a bloggfitta"

Ingen kommentarer: