mandag 16. november 2009

Sett på makan!

Bloggen har fått en renovasjon. 
Og veit du hvorfor? 

Fordi klokka er føkkings 03:32 og jeg fikk plutselig dagens absolutt lyseste idè om at NÅ vil jeg fikse BLOGGEN min. Helt normalt. Helt utrolig. 

Men joda, så fin og hvit atte.

Dette blogginnlegget skulle egentlig handle om the Prodigy-konserten, men så leste jeg Marianne sin blogg, hvor hun hadde lagt ut en ønskeliste til jul, også fikk jeg mye heller lyst til å gjøre det.
Løsningen blir derfor:

Prodigy
Knallfett. Roskilde, ta'ræi en bolle, fordi ingen slår THA PRODIGEEY!
Mista balansen og falt i moshpiten under Warriors Dance, noe som i følge alle "guide to a safe rock-concert help-book" er døden selv. Men det viste seg heldigvis at alle (guttene, I must add) som stod rundt meg hadde lest den boka. Man kunne se skrekken i alles øyne, før noe som føltes som en billiard sterke mannehender kastet meg opp på beina igjen. Jeg ble forelsket i alle sammen.  Falt igjen under Breathe, same story different men. (heeehee)

Så da var det gjort. Next matter of buisness:

MIN ØNSKELISTE TIL JUL 
(1.utgave)

1. Ny og fresh linse til kamera (hvilket og hvordan kommer senere, etter noen kjappe søk på e-bay.
2. Biekso. (Det er sånn det uttales, ihvertfall) Og for dere urbane byfolk som ikke veit hva det er, så er det samesko. Jævla dyre, jævla kule. 
3. Roskildebillett.
4. Fribillett og jævla mye cash. 

Ingen kommentarer: