fredag 5. juni 2009

Varsko her.

Fra og med neste uke er jeg sykemeldt. Ja, du hørte rett. Jeg skal nemlig fjerne mandlene. En operasjon som krever narkose. Sympati mottas med takk. Under hele sykemeldingsperioden er jeg å finne via mobil, facebook, mail og blogg. Og hvis ikke det går, så finner du meg helt garantert i skoleveien uti havgapet på Skjervøy, i andre etasje helt til venstre i bygget foran en TV.

Og bloggene mine framover kommer til å handle om forskjellige ting som opptar meg, som for eksempel hvorfor de sender en dubbet versjon av Hannah Montana på Disney Channel klokka 01:30. Come on.

Gled eder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dvs at du vil ha mye tid til å være i Reisa rett og slett

Og dubba Hannah Montana er så sykt irr:S:S:S
Jeg vil ha the real shit:S

MJ sa...

akk å nei min due. uff. har du ikke discovery? alltid no brukanes der.

Ingvild sa...

Dette er sannsynligvis Nord-Norges mest etterlengta operasjon, ENDELIG! God opererings, spis is äftan. Ifølge diverse barnelitteratur er dét the way to go etter et slikt traume.

Sveipunkt in the summer, eat a hummer. I mean lobster. sa...

Lykke til. I gamle dager klipte de av dritten med saks, da var det bare å holde seg fast. Ikke at du ikke trenger grue deg nå.

Du er forresten beviset på at så lenge man eksponerer seg nok, så blir folk interessert til slutt - enten de vil eller ikke ;-)