søndag 14. juni 2009

cheeseburger uten ost

Hei og hva i allverden.
Man skulle tro at når man har gått rundt i ei uke og ikke gjort noe som helst (les: absolutt ingenting) bortsett fra å sove og klage, så skulle man ihvertfall ha fått fingern ut og skrevet noe morsomt og konstruktivt i bloggerten. Men neida.

Jeg tenkte jeg skulle klage og oppdatere om den store operasjonen, men det mest spennende på den fronten er vel at jeg mistenker en feilkobling, fordi hver gang jeg drikker vann så kommer det ut av nesa. (red.anm veldig bra måte å underholde gjester ) Jeg har det vondt i bølger, sover til midt på dagen, spiser lollipop og klager til mamma. Som til gjengjeld er verdens snilleste. Men, nå erre' bare ei uke igjen til jeg i følge skjema skal være tipp topp, så i'll hang in there.

I mellomtiden svarer jeg kun til navnet: PASIENTEN. (store feite bokstaver er en selvfølge)
Ellers kan jeg fortelle til noens glede andres ikke-glede (i mangel på et bedre ord) at jeg har plukka ut alle piercingene i trynet og farga håret - ikke med vilje - brunt. Og selvfølgelig bryr alle seg om hva jeg gjør med håret mitt, derfor skriver jeg det i bloggen. Nå skal jeg gå å legge meg, klokka er jo tross alt 00:15 og jeg stod tross alt opp klokka 15:30 i dag. Man skal jo ikke slite seg ut heller. I mellomtiden kan du kose deg med Banksy.


<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

tuller du?

Heidi the lady sa...

Niks. Jeg farer aldri med løgn :)