mandag 25. mai 2009

FAIL

Jeg er på skolen (igjen) og planen er å lese til eksamen (igjen).
Men jeg har selvfølgelig funnet flere sysler som gir meg velfortjente (?) pauser innimellom øktene. Jeg prøvde for eksempel å lage et innlegg til bloggen min via telefon. Det som skjedde da, var at jeg visstnok lagde en helt ny blog som het "my mobile blog", med det ene lille innlegget. Den bloggen er herved slettet og innlegget blir overført hit:

"Jeg har nettopp innsett at man kan sende bilder til blogg med mobil. Yes, I'm ridin' nerdy og leser som en gud til eksamen."

Failiure.

Andre sysler jeg har gjort er å slette omtrent en million meldinger på mobilen min. Nå sitter jeg igjen med et par episke meldinger som jeg alltid begynner å le av eller som rett og slett ikke kan slettes. Joda, du gjør det sjæl. Goodies:

Marianne 22.02.09: "Mannen ved sia av meg på busstoppet synger sov i ro du lille venn i en sykt høy tone"

Malin 28.02.09: "Dagens sitat: Helt til han har slått fitta di gul og blå og kjefta på den for at den ikke kommer når han banke på den"

Og den udødelige: "S-mans blogh: den stønnende, pesende, prompende, smattende, feite trønderslugga som satt bak meg på toget i syv timer gjør at jeg vurderer fly. Det toppet seg med en høylytt tlf-samtale om venninnens psykopat-eks og diskusjon med den tilstedeværende sønnen om hans rusproblemer og selvdestruktivitet. Hvorfor må JEG høre dette?! Trivielt piss og veldig privat info gjorde at jeg fikk vondt i brystregionen. Var på nippet til å si i fra flere ganger, men turte ikke fordi sønnen virket full og ustabil. Følelsen av å endelig være hjemme var bedre enn sex. S-man - out"

Innser at det kanskje var litt drøyt å legge ut en så lang og utleverende melding som ikke er skrevet av meg selv, og at kanskje S-man egentlig har litt lyst til å ha en egen blogg han kan skrive i. Men jeg forsvarer det med at meldinga er morsom, og all PR er god PR. Dessuten har sikkert storebror lest den allerede. Hvis S-man ikke godkjenner at jeg la ut den meldinga, så kan kan sende en melding hvor det står "do not approve". (den blir selvfølgelig også lagt ut) ^^ NEIDA (joda)

NOW: Back to the books!

1 kommentar:

S-bubble sa...

Det er ok. S-man liker også oppmerksomhet. Men S-man starter nok aldri sin egen blogh.
Fint bilde.