onsdag 15. april 2009

Skattejakt.

Jeg har igjen vært på skattejakt i bestemor og bestefars gamle hus.
Svært fornøyd med dagens utbytte:

1 stk. BANJO
Vel og merke uten strenger og med en sprekk, men det gjør ingenting fordi å spille banjo er noe jeg ikke kan. Banjo er tøft å eie, and it's all about the image.

2 stk. hatter av typen mafia
I følge mamma brukte bestefar den ene hatten når han var i Suez, sammen med en skinnfrakk. Det er så kult at det rabler. Defor overtar jeg hatten. èn mørkegrønn hatt, og èn blå. Blodfett.

1 stk. veske i lakk anno 1950
Denne veska er toppen av kransekaka. Den burde i hvertfall vært på toppen av ei kransekake. Hvis jeg skal lage en kransekake, så skal den få være på toppen.
Veska er rund, i lakk, skinnende og herlig. Petitè. Mamma hadde sett den og sa "Den må jo passe perfekt til den der pinup-kjolen din, Heidi"

Åååhurrramegrundt. Skal få knipset noen bilder av herlighetene snarest. Men først må jeg pakke. Fordi jeg skal tilbake til o'herlige Trondheim om få timer. Tilbake til sommer, sol, utepils og småsko :)

ALLRIGHTY'O!

Ingen kommentarer: