søndag 15. februar 2009

All this and a bag of chips?!

Marianne rapporterte nettopp at hun fikk en melding fra PLING. Visstnok 2-0 til Tromsø mot Ålesund. At Marianne får melding fra PLING betyr bare en ting; at det er søndag og helga er over.

Digresjon:
Veldig fornøyd med min lille PLING-prank. Pling er nemlig en sms-greie provided by TV2 sporten, hvor du får gratis oppdateringer om hva som skjer med favorittlaget ditt. Jeg meldte henne opp som evig TIL-fan for omtrent ett år siden, og hver søndag siden har det tikket inn omtrent 6-7 meldinger hver søndag. Morsomt!
Digresjon slutt.

Ja, det er søndag. Og helga har vært veldig vellykket. 

Fredag: Rolig kveld som startet med en herlig strawberry daiquiri på Bare Blåbær, og videre til en øl eller to og konsert med LAMA og Moddi på Samfundet. Great Succsess, og Moddi aka. Pål gav meg en gave: "Til Heidi (via Ingvild) Fra Pål". En CD med bandet Ranheim. Hurramegrundt. Ranheim-rock, en must-have for oss Rænhæimars. (skal sies at eneste grunnen til at fikk cd'en er fordi den egentlig var en gave til Ingvild, men hun kan ikke fordra Ranheims musikk. I win)

Lørdag: Verdens beste optikertime hos en utrooolig hyggelig jente. Første setning hos optikerkvinnen: "Herregud, du hadde passa dritbra sammen men brorn min" etterfulgt av 15 minutter på facebook, hvor vi så på kjekke brødre, kompiser, og hennes kjekke mannevenner.
Hun sa at hun skulle nok huske på meg, og hooke meg opp med hr. bror, fordi hun var lei av at han bare var sammen med frisører og flyvertinner. I win2. Timen endte selvsagt med at jeg har +1 i øynene, og må ha lesebriller. Endte opp med et stk. fryktelig trendy Ray-Bans. Fant ut at siden det faktisk ikke er min grunn at jeg har dårlig syn, men mamma og pappa sin, så burde de betale. They give me the genes, they pay. I win3.
Etterpå var det kafe, øl, ut, og nattbuss. Hvorav nattbussen var det morsomste. Ikke det at å være ute ikke var gøy, men nattbuss-turen var faenmeg morsomt! I korte trekk: Marianne gikk ut av bussen for å måkke litt, sånn at bussdøra gikk igjen. (Rett etter at hun hadde tilbudt seg å jobbe for NSB som snømåkker på den eventuelle toglinja til Tromsø) Lange samtale, mange misforståelser og evige latterkramper. 

Søndag: Søl, puddersnø, vafler, kaffe, te, sex & singelliv, og siden det var en rolig kveld i går, ikke ett fnugg av fyllasjuke. I win4.

1 kommentar:

Maria sa...

Du har glemt å nevne at æ har kommer til tr.heim...


Det burde vært overskrifta... faktisk