tirsdag 9. september 2008

Under Dusken

Akkurat nå sitter jeg i kantina på Dragvoll. Marianne har dratt for å kjøpe seg en frappuchino, og Malin sitter i telefonen. Jeg syns dette var ett glimrende tidspunkt å skrive ett blogginnlegg.
Egentlig, hadde jeg vært kjempesmart, så hadde jeg skrevet litt mer på eksamensoppgaven min, men det er jeg ikke. Jeg er mett, og mett og smart er ikke spesielt enkelt å kombinere just nu.

Nå kom Marianne tilbake, litt småtrist over at SiTkafeen var stengt.
Malin er ferdig i telefonen. Jeg har egentlig ingen grunn til å skrive her.

Det jeg egentlig skulle skrive om var noe som stod i Under Dusken.
En idè om en vekkeklokke som hver gang man trykket på slumreknappen, donerte penger til veldedige formål. Jeg har veldig mange tanker om tema, men ingen tid til å skrive om det nå.

Samtaleemnet har nå flyttet seg til små jenter som drar til Thailand med kjærester. Det er vi imot. Jeg skal hive meg med i samtalen.

Fortsettelse følger.

(dette innlegget var helt meningsløst)

Ingen kommentarer: