torsdag 18. september 2008

E-rubadub!

Hurra!
I dag er det torsdag.

Hurra for onsdag!
I går var vi på gratiskonsert på Blæst med skrangle-impro-jazzbandet "Muha!", det var i følge meg altfor skranglete og rote-jazz, og ikke helt min greie. Fant ut at det eneste jeg gjorde var å lete etter de områdene i musikken hvor det var ett snev av rytme. Det morsomste med slike konserter er folka som står og ser på. Jeg lurer alltid på om de faktisk liker sånn musikk, eller om de bare står og digger "4 show". Jeg tror selvfølgelig at fordi jeg ikke liker det, så er det no way at noen andre kan like det.
Det endte med at vi satt ut oss ute, hvor det var varmelamper, ikke så høyt volum og snakket om tv-serier fra barndommen og god elg. Den glade onsdagskonsertgjengen bestod forresten av Marianne, Sveinung, Stian og Meg.

Hurra for torsdag!
Som nevnt tidligere, så er det altså torsdag i dag. Jeg sitter hjemme og sympatileser med Marianne, om har latin-prøve i morgen. Jeg leser fortsatt på den samme gamle ex.fac'en. Eller ex.fuck, som det også blir kalt.
Skal lese så mye som mulig i dag, fordi etter i kveld blir det nok ikke så mye lesing. Ina kommer på besøk i kveld, NEMLIG. Også er det konsert med Anger Management på lørdag. Noe som resulterer i en strøm av
heimtunere til Trondheim. Det blir gøy :)

hurra for helga.

Og i gd gammeldags bloggerånd, skal jeg avslutte hele innlegget med to herlige sitater fra Terje, foreleseren vår i bildeanalyse:

"For eksempel må vi kunne forstå at tomaten i reklamen faktisk er en tomat, og ikke et slips"

Eksempel på metafor: "Trøtt som et slips"

Og et lite hurra for Terje, spitting image av Jon Skolmen.

Ingen kommentarer: