torsdag 20. september 2007

Bra mat-dag.

Hei.
Tenkte jeg bare skulle minnes denne dagen, fordi på denne dagen har maten vært en eksplosjon av gledje och joy joy.

Frokost: Vanlig brødskive, I guess. (I wouldnt know, fordi jeg SOV nemlig under frokosten)
Lunsj: Olivenbrød (!!!), Jalapeno- (skrives det sånn?) brød, omelett for non-veggis og veggisar, salat med alt og vanlig brød.
Middag: Ovnsbakt potatis (eller som Sigrid ville sagt: Pote) med bacon, salat, MASSE MAIS (namnam) salat, kryddersmør og nammenam.
Kvelds: Twist, blåbærpannekake med is, kjeks, kakao og vanlig brød.

OHOI!

Men bare for å få sagt det, det er ikke like hurramegrundt og usunt hele tida. I dag fikk vi kveldskos fordi absolutt alle hadde vært kjempeflink å vaske og rydde rommene sine.
På torsdager får vi nemlig kakao hvis alle er kjempeflinke å vaske.

Men nå må jeg stikke, fordi det er nemlig film. (ja-bombe. Fordi nesten hver kveld er nemlig FILMKVELD)
I kveld: Robin Hood- men in tights
Trainspotting.

Begge to som jeg forsåvidt har sett en milliard ganger før.

Ellers har vi sett (for å nevne noen)
House of 1000 corpses og The devils Rejects (sikkert skrevet feil) av Rob Zombie
Blazin Saddles (Mel Brooks), Shaun of the dead, 28 weeks later, Pulp Fiction, Entrapment, Snatch

Erm... Føkkit, nå fikk jeg hjerneteppe. Anywhoo. Nå må jeg stikke for å få meg plass i en av de gode sofaene.

Ingen kommentarer: