torsdag 16. august 2007

Frustrert Frue

Gud, det er så kjedelig å pakke.
Hadde jeg bare begynt en uke tidligere, men neeeida. Å utsette ting er visst underbevisst blitt min greie. Jeg finner alltid noe annet mye viktigere å gjøre, enn det jeg må gjøre, som faktisk er viktig. (oi, det var virkelig en elendig sammensatt setning)
I dette tilfellet er det strikking. Jep, jeg har begynt å strikke en meget snasen hue som jeg planlegger å bruke mye i det kommende året. Derfor er den mye viktigere enn de andre viktige tingene man skal ha med seg når man flytter.
Nå kom nettopp pappa og sa "Du Heidi, skal det være sånn nedi gangen?"
Heidi: "Æ pakke jo!" Veldig slagkraftig kommentar, siden jeg faktisk sitter på internett.
Rotet nedi gangen som han refererte til, var imidlertid pakkinga mi.
Til mitt forsvar er det meste av klærne faktisk oppi kofferten. Det som ligger rundt er det som lager rot.
I morgen klokka 11.00 MÅ jeg være ferdigpakka og gangen ryddig. Flaks for meg at jeg sov til klokka 13.30 i dag. Satser på at natt-aktiviteten min slår inn ganske snart.
Ja, fordi i mitt hode er det å stå opp tidlig å begynne å pakke overvurdert, og det er mye smartere å stå opp seint å pakke på natta. Selv om man skal opp tidlig dagene som følger.
Spesielt med min dyfunksonalitet som gjør at jeg konstant forsover meg til alt, viktig eller ikke.

Men ja. Oversikt:
Koffert: mer eller mindre pakka med klær jeg ikke skjønner hvorfor jeg skal ha med, fordi de er alle dritstygg, kamera og sysaker. Og merkelig nok en bok som heter "The perfection of Yoga" (fordi den har en morsom historie)
Ryggsekk: Sovepose, en million sokker, sko og uteklær. Her skal jeg også stappe inn beautybagen som er stappfull av toalettsaker, en kopp, ledninger og... røkelse (nok en ting som man ikke trenger, men tar med likevel)
Og ja, beautybagen er ENORM. Man trenger store beautybager skal man være like beautyful som meg.

tenke, tenke, tenke...! For de som har sett kongerike for en lama, så blir den setninga morsommere.
Hva mer må jeg ta med? hmm hmm hmm. Datamaskinen havner i veska. VESKER! det må jeg ta med. Jakke? jakke. Ja okei, nå er jeg på god gli. Så lenge jeg klarer å flytte ræva mi oppå av saccosekken og into action.

Og det gjør jeg nå.
Nå.

NÅ!

Hadetbra Skjervøy og farvell Tromsø :)

Ingen kommentarer: