tirsdag 30. mars 2010

Sett på makan

mamma liker ikke den nye bloggtittelen:

"jeg skjønner jo at jeg ikke er i målgruppa her, men jeg leser bloggen din enten du vil eller ikke"

"Det høres faktisk ut som om du gjør noe helt annet enn å studere der nede"

"Og jeg syns absolutt at du burde fjerne det og skifte til noe annet. Og for guds skyld håpe at ikke fardin leser det OG DET GJØR HAN. Og forøvrig er Onkeln din også inne og leser.

Det kommer til å bli brukt mot deg for alt det er verdt"

"Vi kommer faktisk fra et møblert hjem med piano, selv om vi bytta det mot en steamdusj"


Håhåhåhå. REBELSK.

4 kommentarer:

Sveinung sa...

Liker det!

Og ja, jeg har faktisk et KONSEPT!

MJ sa...

HAHAHA. PIANO! dusj! <3

VALK sa...

Hahaha! Piano mot stimdusj! Eg elske mor di trur eg!

Knut sa...

Hylende morsomt! Men du må oppdatere bloggen! Og et større bilde av deg kanskje, kan knapt se hvordan du ser ut ;)