mandag 29. september 2008

Fucked beyond comprehension.

Helt til sånn ca forrige uke var jeg helt sikker på at studentlivet var dritkult, og virkelig noe for meg.
Nå, 24 timer før eksamen i ex.fac skal bli levert inn, er jeg ikke så sikker lengre.
Jeg har omtrent halve oppgaven igjen, og det som er igjen er den vanskelige delen.
Jeg ser ett stort rødt skilt som blinker "FAILIURE" forran nesa mi.
Jeg har vel fortalt at det jeg gjorde på min første dag som student var å spy på Gløs? Jepp, ser ut som suksessen fortsetter med styk i ex.fac.
Bildeanalysen fikk vi på fredagen. Den ser sånn cirka okei ut, men man skal aldri si aldri. Det kan jo vise seg at jeg er en fullstendig inkompetent student. I såfall har jeg bare dette å si:
"Hallo mor og far! Jeg flytter hjem for å jobbe full-tid på Lerøy for resten av livet"

I natt drar jeg en all-nighter. Funker det, så funker det. Funker det ikke skal jeg drukne mine sorger i leiligheta. Blir vel foran TV'en med restemat eller i dusjen, fordi masse penger har jeg heller ikke.
Det vi har av mat i leiligheta nå er koktorsk, soltørka tomater fra den gangen vi lagde pizza, og ett egg.
Det blir vel en middag av det, hvis man setter kreativiteten i sving.

Helt til slutt vil jeg bare si HEI til Hanne, som er helt fantastisk, og som har innrømmet at hun er fast leser av bloggen, hurra! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia på deia! *krysser fingrene for oppgaveskrivingen* du e nu flink uansett kordan det går!
<3