torsdag 28. februar 2008

Coulda, shoulda, woulda?

I should go to the marked.
I would like to go
but i could just stay inside.

Yep. Det var en vanskelig overskrift. Den lille, dog veldig poetiske teksten ovenfor, er noe jeg måtte skrive for å huske hvordan man skriver engelsk. Det værste er at det antageligvis ikke engang er riktig skrevet. What do I know? Jeg har sett meg blind på coulda, woulda, shoulda. (Coulda? Åh, jeg er helt på bærtur)

Grunnen til at jeg skriver dette, og at innlegget min har en så fjong og feilskrevet overskrift er fordi jeg har blitt hekta på sex and the city. (Og coulda, woulda..blablabla, var navnet på en episode) Jada, som om jeg ikke hadde nok laster fra før av. The Roomie har kjøpt alle seks sesongene, åjada, hele skoboksen, full av goodies fra Carrie and the gang. Needless to say at jeg den siste uken, har hver kveld kost meg med denne kvalitets-serien. Jeg er bitt av basillen, som så mange andre før meg. Ikke nok med at jeg er hekta på denne serien, men vi har også begynt å se en annen serie (og med vi, så mener jeg the gang på skolen) som vi også har blitt hekta på. Denne serien er det motsatte av sex og singelliv, og handler om en seriemorder/politimann uten følelser med en trang til å drepe. Denne trangen til å drepe prøver han å vri til noe positivt, så han dreper selvsagt bare de som har gjort seg fortjent til det. Denne serien heter Dexter. Og den handler om Dexter. Dexter blir forsovidt spilt av den samme mannen som spiller den homofile broren i Six Feet Under. Det var en merkelig overgang. Men ja. Hoihoihoi, hør på TV-slaven babler i vei om TV-serier. Merkelig det der, at jeg klarer å være TV-slave og avhengig av ikke bare en, men TO serien, uten engang å ha en TV.

Nå skal jeg prøve å vri tankene mine over til et annet tema, og det er ikke vanskelig å velge, fordi dette temaet tenker jeg på omtrent 24/7, nemlig:
VIVE LA FRANCE! Joda, mandags morgen åker vi til Paris! Vi har snakket om turen og snakket med kristin som skal være med, og jeg gleder meg. Dama har planlagt bra, og har tilogmed lagt en slags plan for uka. Ukeplan? Vi skal gjøre ALT. Den uka vi er det er det Fashion Week, (JOHO) så vi skal selvfølgelig på en moteoppvisning. Og her snakker vi ikke mannekeng ala. Skjervøy og slotnes klær og sko, ÅNEIDA. Her snakker vi neste års mote. Haha, gid så avantgarde. Jeg gleder meeeeg. Også skal vi til Louvre, på museum, til en bydel/landsby i Paris hvor det bare bor studenter og infødte (IHIHI) etc etc! Vi skal bo i Montemartre, som visstnok skal være den kunsteriske bydelen, på ett hotell med leiligheter, boblebad og takterasse! TJOHO. De andre linjene er dødssjalu. (bortsett fra Rock&Metal som gleder seg som små barn til å være dritings ei uke i praha med Peter og ta masse billige tatoveringer)
Drit i det'a! Jeg skal være fasjonabel i Le France. Guttene kan drikke så mye Staropramen de bare vil, (Pils fra Praha, I think. I følge pappa. See? jeg hører på hva du sier. hehe) Jeg skal drikke vin. rød.

"Un verre de vin, s'il vous plaît. Oui, rouges"

Nå må jeg på do.

1 kommentar:

Anonym sa...

Welcome to the family, hihihi! Sex og singelliv er det obliagtorisk å se på dvd minst én gang i løpet av hybellivet. Virkelig!

Dexter = bra? Jeg tenkte å se det på internjeeeet, med en gang jeg har kommet meg gjennom alle family guy-episodene. Ever. Internet makes tv-slaves!

Kjøper du et fransk fæsjånn-magaziiine til meg eller? :D

Whoop. :*